/* ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ Ο κώδικας δεν είναι πλήρης :) Υπάρχουν κενά τα οποία συμπληρώνετε με κριτήριο το τι θέλετε να κάνει η ΔΙΚΗ ΣΑΣ εφαρμογή. Διαβάζετε τις οδηγίες που υπάρχουν μέσα στον κώδικα, κάνουν καλό :) */ #define NOTE_B0 31 #define NOTE_C1 33 #define NOTE_CS1 35 #define NOTE_D1 37 #define NOTE_DS1 39 #define NOTE_E1 41 #define NOTE_F1 44 #define NOTE_FS1 46 #define NOTE_G1 49 #define NOTE_GS1 52 #define NOTE_A1 55 #define NOTE_AS1 58 #define NOTE_B1 62 #define NOTE_C2 65 #define NOTE_CS2 69 #define NOTE_D2 73 #define NOTE_DS2 78 #define NOTE_E2 82 #define NOTE_F2 87 #define NOTE_FS2 93 #define NOTE_G2 98 #define NOTE_GS2 104 #define NOTE_A2 110 #define NOTE_AS2 117 #define NOTE_B2 123 #define NOTE_C3 131 #define NOTE_CS3 139 #define NOTE_D3 147 #define NOTE_DS3 156 #define NOTE_E3 165 #define NOTE_F3 175 #define NOTE_FS3 185 #define NOTE_G3 196 #define NOTE_GS3 208 #define NOTE_A3 220 #define NOTE_AS3 233 #define NOTE_B3 247 #define NOTE_C4 262 #define NOTE_CS4 277 #define NOTE_D4 294 #define NOTE_DS4 311 #define NOTE_E4 330 #define NOTE_F4 349 #define NOTE_FS4 370 #define NOTE_G4 392 #define NOTE_GS4 415 #define NOTE_A4 440 #define NOTE_AS4 466 #define NOTE_B4 494 #define NOTE_C5 523 #define NOTE_CS5 554 #define NOTE_D5 587 #define NOTE_DS5 622 #define NOTE_E5 659 #define NOTE_F5 698 #define NOTE_FS5 740 #define NOTE_G5 784 #define NOTE_GS5 831 #define NOTE_A5 880 #define NOTE_AS5 932 #define NOTE_B5 988 #define NOTE_C6 1047 #define NOTE_CS6 1109 #define NOTE_D6 1175 #define NOTE_DS6 1245 #define NOTE_E6 1319 #define NOTE_F6 1397 #define NOTE_FS6 1480 #define NOTE_G6 1568 #define NOTE_GS6 1661 #define NOTE_A6 1760 #define NOTE_AS6 1865 #define NOTE_B6 1976 #define NOTE_C7 2093 #define NOTE_CS7 2217 #define NOTE_D7 2349 #define NOTE_DS7 2489 #define NOTE_E7 2637 #define NOTE_F7 2794 #define NOTE_FS7 2960 #define NOTE_G7 3136 #define NOTE_GS7 3322 #define NOTE_A7 3520 #define NOTE_AS7 3729 #define NOTE_B7 3951 #define NOTE_C8 4186 #define NOTE_CS8 4435 #define NOTE_D8 4699 #define NOTE_DS8 4978 int speakerPin = 8; // Τo pin για τo ηχείο πρέπει να είναι ψηφιακό. int duration; // Η μεταβλητή duration θα χρησιμοποιηθεί για να αποθηκεύουμε την // διάρκεια του ήχου. Η τιμή 4 σημαίνει διάρκεια τετάρτου, η τιμή // 8 σημαίνει διάρκεια ογδόου, κ.ο.κ. int note; // Η μεταβλητή note θα χρησιμοποιηθεί για να αποθηκεύουμε την // συχνότητα του ήχου. Αυτό θα το κάνουμε χρησιμοποιώντας τα // ονόματα απο τις νότες, όπως τα βλέπετε πιο πάνω. int pauseBetweenNotes; void setup() { // Το pin του ηχείου πρέπει να λειτουργεί ως έξοδος. pinMode(........); // Έναρξη σειριακής επικοινωνίας με το PC για να μπορούμε να // βλέπουμε τιμές αισθητήρων, αλλά και να δίνουμε τιμές από το πληκτρολόγιο. // Μπορεί και να μην χρειαστεί, αλλά ας το έχουμε ως ρύθμιση. Serial.begin(9600); } void loop() { // Η μεταβλητή note παίρνει ως τιμή την ονομασία του ήχου που θέλουμε // να ακουστεί. note = NOTE_G3; // Επιλέγουμε την διάρκεια της νότας, π.χ. τέταρτο duration = 4; // Για να παραχθεί ο αντίστοιχος ήχος πρέπει να χρησιμοποιηθεί η εντολή // tone(), η οποία πρεπει να γνωρίζει pin ηχείου, ονομασία νότας και // διάρκεια ήχου (ως 1000/διάρκεια νότας) duration = 1000 / duration; tone(speakerPin, note, duration); // Αν θέλουμε να ακουστεί αμέσως στη συνέχεια άλλη νότα, // παύουμε τον ήχο για χρονικό διάστημα όσο η διάρκεια της // νότας + 30% pauseBetweenNotes = duration * 1.30; delay(pauseBetweenNotes); noTone(speakerPin); }