/* ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ Ο κώδικας δεν είναι πλήρης :) Υπάρχουν κενά τα οποία συμπληρώνετε με κριτήριο το τι θέλετε να κάνει η ΔΙΚΗ ΣΑΣ εφαρμογή. Διαβάζετε τις οδηγίες που υπάρχουν μέσα στον κώδικα, κάνουν καλό :) */ // Ο κώδικας που μας βοηθάει να χρησιμοποιήσουμε στο δικό μας πρόγραμμα // έναν σερβοκινητήρα, βρίσκεται στην βιβλιοθήκη Servo. Γιαυτό και με // την οδηγία #include που βλέπετε πιο κάτω, λέμε ουσιαστικά στο δικό μας // πρόγραμμα που να πάει να βρει τις εντολές για το μοτεράκι. #include // Σύμφωνα με την βιβλιοθήκη, για να χειριστούμε έναν σερβοκινητήρα μέσα στο πρόγραμμά μας, // πρέπει να τον δηλώσουμε αρχικά ως αντικείμενο τύπου Servo Servo myServo; // Θα χρειαστούμε επίσης ένα pin τύπου PWM (δηλ. ψηφιακό pin που όμως μπορεί να δίνει // πολλές τιμές, οχι μόνο 0 ή 1. Αυτά είναι τα pins με το σύμβολο ~ int servoPin = 9; int servoPosition; // μεταβλητή στην οποία θα αποθηκεύουμε την θέση του // σερβοκινητήρα. Η θέση είναι μια γωνία περιστροφής από 0 έως 180 μοίρες void setup() { // Σύμφωνα με την βιβλιοθήκη, αρχικά πρέπει να συνδέσουμε το αντικείμενο // myServo με το servoPin. Αυτό γίνεται με την εντολή attach() myServo.attach(servoPin); // Έναρξη σειριακής επικοινωνίας με το PC για να μπορούμε να // βλέπουμε τιμές αισθητήρων, αλλά και να δίνουμε τιμές από το πληκτρολόγιο. // Μπορεί και να μην χρειαστεί, αλλά ας το έχουμε ως ρύθμιση. Serial.begin (9600); } void loop() { // Για να περιστραφεί ο σερβοκινητήρας, πρέπει να ορίσουμε την γωνία // περιστροφής που επιθυμούμε. // Στον κώδικα που ακολουθεί, δίνουμε την επιθυμητή γωνία μέσω του // πληκτρολογίου μας στο Serial Monitor servoPosition = Serial.parseInt(); if (servoPosition >= 0 && servoPosition <= 180) { // Περιστρέφουμε τον σερβοκινητήρα με την εντολή write() // και οπωσδήποτε πρέπει να του δώσουμε κάποιο χρόνο (delay) για // να προλάβει να ολοκληρώσει την κίνηση myServo.write(servoPosition); delay(15); } }