/* ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ Ο κώδικας δεν είναι πλήρης :) Υπάρχουν κενά τα οποία συμπληρώνετε με κριτήριο το τι θέλετε να κάνει η ΔΙΚΗ ΣΑΣ εφαρμογή. Διαβάζετε τις οδηγίες που υπάρχουν μέσα στον κώδικα, κάνουν καλό :) */ // Η συνδεσμολογία μιας LCD οθόνης είναι λίγο πολύπλοκη /* LCD RS pin to digital pin 12 * LCD Enable pin to digital pin 11 * LCD D4 pin to digital pin 5 * LCD D5 pin to digital pin 4 * LCD D6 pin to digital pin 3 * LCD D7 pin to digital pin 2 * LCD R/W pin to ground * LCD VSS pin to ground * LCD VCC pin to 5V * 10K resistor: * ends to +5V and ground * wiper to LCD VO pin (pin 3) */ #include LiquidCrystal lcd(12, 11, 5, 4, 3, 2); // δημιουργία του αντικειμένου lcd // με βάση τα Pins που θα χρησιμοποιηθούν void setup() { lcd.begin(16, 2); // αρχικοποίηση του lcd lcd.print("hello, world!"); // Εμφάνιση ενός μηνύματος } void loop() { // Η αρίθμηση γραμμών και στηλών ξεκινάει από το 0. lcd.setCursor(0, 1); // Τοποθέτηση κέρσορα στην αρχή της δεύτερης γραμμής // (στήλη 0, γραμμή 1η) lcd.print(millis() / 1000); // εμφάνιση των δευτερολέπτων από την εκκίνηση // Αν θέλετε να εμφανίσετε ένα μήνυμα στην οθόνη, // χρησιμποιήστε μια μεταβλητή για να αποθηκεύσετε αυτό το μήνυμα String myText = "Hello!"; // και μετά το γράφετε στην οθόνη, αφού πρώτα καθορίσετε σε ποια // γραμμή και στήλη θα εμφανιστεί, πχ στήλη 4, γραμμή 2η lcd.setCursor(4, 1); lcd.print(myText); }