210 7643187Τηλέφωνο Επικοινωνίας - 210 7649008Τηλέφωνο Διευθυντή

Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Μια επίσημη ανακοίνωση θα ήταν:  "Τα μέλη του σχολικού μας hackerspace πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας στις 8, 9 και 10 Απριλίου 2016. Στόχος ήταν η εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Python σε συνδυασμό με φυσική δραστηριότητα σε ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον."

ΟΚ, ας δούμε τις παρασκηνιακές λεπτομέρειες!

Το τοπίο ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακό! Μείναμε στο ξενοδοχείο "Τα Πέτρινα" και η φιλοξενία του Δημήτρη (ακτινοφυσικού!! ιδιοκτήτη του ξενώνα) ήταν πέρα από κάθε προσδοκία φιλική και ζεστή. Το δε φαγητό της Γεωργίας, σπιτικό και πεντανόστιμο!

Φτάσαμε Παρασκευή μεσημέρι. Νωρίς το απόγευμα, ξεκινήσαμε για πεζοπορία στο δάσος!

Ο Δημήτρης έχει ανοίξει ο ίδιος τα δασικά μονοπάτια και ξέρει που ακριβώς να σε πάει, που υπάρχουν ξεχωριστές φυσικές ομορφιές, που θα σταθείς για να "ακούσεις" το δάσος.

Εδώ για παράδειγμα, το δάσος φτιάχνει καστανόχωμα!

Κι εδώ, επέτρεψε στο Νίκο να πάρει μαζί του ένα ελατάκι, το οποίο δεν είχε ελπίδα να επιζήσει στο σημείο όπου είχε φυτρώσει.

Οι εναλλαγές του μονοπατιού πολλές!

Το Σάββατο ξυπνήσαμε μέσα σε εντυπωσιακή ομίχλη!

Έτσι, μετά το πρωινό, στήσαμε τα laptop και άρχισε το Python crash-course!!

Για πολλές πολλές ώρες! Μέχρι που ακούστηκε ο παλιός, σχεδόν ξεχασμένος, ήχος του κουδουνιού! Διάλειμμα για φαγητό!

Μιας και η βροχή είχε σταματήσει, πήγαμε μια βόλτα στο χωριό, στο κέντρο του χωριού, για ζεστή σοκολάτα και γλυκό!

Το απόγευμα του Σαββάτου, με τη συνδρομή της βροχής, το μάθημα συνεχίστηκε για πολλές πολλές ώρες! Ξέρετε κάτι; Κατορθώσαμε και μπήκαμε στο νόημα αυτής της δημοφιλούς γλώσσας προγραμματισμού που λέγεται Python! Σημαντικό επίτευγμα!

Μετά το βραδινό φαγητό, ξεδώσαμε με μια γερή παρτίδα Trivial! Υποκλινόμαστε στον Ορφέα! Για να είμαστε ακριβείς: την Παρασκευή το βράδυ αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε πόσες γνώσεις κουβαλάει μέσα στο κεφάλι του ο Ορφέας! Το Σάββατο το βράδυ είμαστε βέβαιοι ότι είναι ο μοναδικός σε ολόκληρο το σχολείο που γνωρίζει τόσα πολλά!

Και την Κυριακή αποχαιρετίσαμε αυτό το εξαιρετικό τοπίο!

Επιστροφή στην Αθήνα, με μια μικρή στάση στη Ναύπακτο και στο Αντίρριο.

Του χρόνου πάλι!

Δείτε φωτογραφίες από τις στιγμές του μαθήματος.

Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας